.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش نرخ کرایه تاکسی مصوب شده است/ دستورالعمل افزایش کرایه ابلاغ نشد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی از سوی شورای شهر مصوب شده است، گفت: دستورالعمل افزایش نرخ کرایه از سوی استانداری مازندران هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش شمال نیوز، در شرایطی که هنوز دستورالعملی مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشده برخی از تاکسی‌ها در سطح شهر ساری اقدام به دریافت مبلغی بیشتر کرده و وقتی مسافران از آنان دستورالعمل افزایش نرخ را مطالبه کرده در پاسخ به آنان اعلام می‌کنند که درست است دستورالعملی ابلاغ نشده ولی در شهرهای هم‌جوار افزایش نرخ کرایه اعمال شده است.

از سال گذشته تاکنون نرخ کرایه تاکسی ثابت مانده در حالی‌که شاهد افزایش قیمت سایر اقلام هستیم و رانندگان تاکسی چشم انتظار و امیدوار هستند که افزایش نرخ کرایه به‌زودی اعمال شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری اظهار کرد: هنوز دستورالعمل افزایش نرخ کرایه از سوی استانداری مازندران ابلاغ نشده است.

*افزایش نرخ کرایه غیرقانونی است

حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی از سوی شورای شهر ساری مصوب شده است، اضافه کرد: هنوز دستورالعملی در این زمینه از سوی دستگاه‌های ذی‌صلاح اعلام نشده است.

وی با اعلام اینکه افزایش نرخ کرایه غیرقانونی است، گفت: در شهرهای هم‌جوار افزایش نرخ کرایه مصوب شده اما در مرکز مازندران هیچ‌گونه دستورالعملی در این زمینه نداشتیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.